Gyakran Ismételt Kérdések
Honfoglaló - Összefoglaló
Honfoglaló - játékszabályok
Minibajnokság
Rang
XP számítás
Ranglisták, várak
Segítségek játék közben
Kitüntetések
Kalandok
Széria segítségek
Barátlista / tiltott lista
Belső levelező
Aranytallér
Licittallér
Árverés
Kérdésbeküldés
Kérdésgyártósor
Teljesítendő küldetések
Honfoglaló Etikai Kódex (HEK)
Aranytallér vásárlási információk.
Impresszum
Karakterek
Klánok
Aranytallér vásárlási információk.
Mi az az Aranytallér?

Az aranytallér a Honfoglaló játék virtuális fizetőeszköze, amit többféle módon is elkölthetsz a játék során: Kérdéssegítségeket vehetsz belőle, amik a játékok során segítenek, ha esetleg nem vagy biztos a helyes válaszban. Taktikai segítségeket vásárolhatsz, ha szeretnéd növelni a várad védelmét, vagy Te szeretnéd eldönteni, hogy egy támadásod során milyen kérdéscsoportból kerüljön elő a következő kérdés (tematikus támadás). Ha távoli, nem szomszédos megyét támadnál, akkor segítségedre lehet az ejtőernyős támadás is. Aranytallért a játékok során, a térképen feltűnő ládákban, az oldalsávban megjelenő Csodadobozban és - ha rendszeresen látogatod a Honfoglalót - az aznapi első belépés után megjelenő Kincskeresésben is találhatsz. Ha az így talált aranytallérok mégsem lennének elegendőek, akkor SMS-ben és bankkártyával is vásárolhatsz, melynek menetét itt olvashatod:

Hogyan tudok SMS-sel vásárolni?

Az SMS-es vásárláshoz nem kell mást tenned, mint elküldeni a HONF szót a 06-90-643-043-as telefonszámra. A válaszban kapott kódot az Aranytallér vásárló felületen tudod beírni az SMS kód mezőbe. Az Oké gomb megnyomása után 100.000 aranytallért írunk jóvá Neked.

Külföldről is működik az SMS-es vásárlás?

Az SMS-es vásárlás külföldről sajnos nem vehető igénybe.


Mire kell figyelned az SMS-es vásárlás során?

Ha elírod az SMS-ben a HONF szót, vagy üres tartalommal küldöd el az SMS-t, akkor nem tudjuk elkészíteni és elküldeni a kódot és az SMS elvész. Ilyen esetben az árát sem tudjuk visszatéríteni, úgyhogy kérjük nagyon figyelj rá, hogy minden helyes-e benne, mielőtt elküldöd a megfelelő 06-90-643-043-as számra.


Mi történik, ha nem kapok belátható időn belül válasz SMS-t?

Ha nem érkezik meg a kód legalább 1 órán belül, akkor kérünk, hogy írj nekünk egy levelet a vasarlas@honfoglalo.hu címre és igyekszünk minél hamarabb orvosolni a problémát. A beérkezett problémákat munkanapokon reggel 9-től este 5 óráig tudjuk fogadni és kezelni, ha esetleg ezen az időszakon kívül, vagy hétvégén küldted nekünk, egy kis türelmed kérnénk, igyekszünk minél hamarabb megoldani. Felhívnánk a figyelmed, hogy az SMS-es és bankkártyás szolgáltatás technikai hátterét a Voxinfo Kft. biztosítja. Ha közvetlenül a Voxinfo Kft.-vel szeretnéd felvenni a kapcsolatot, akkor az ugyfelszolgalat@voxinfo.hu címre tudsz Nekik emailt írni, telefonon a +36-1-225-76-03-as számon tudod őket elérni munkanapokon 9-től 17:30-ig.


Hogyan tudok bankkártyával vásárolni?

A bankkártyás vásárlást az Aranytallér vásárló felület jobb oldalán találod. Kattints a számodra megfelelő értéket és mennyiséget képviselő aranytallér melletti Veszek gombra és megjelenik a bankkártyás fizetési felület (ha mégsem jelenik meg, engedélyezd az oldalon a felugró ablakokat). A megjelenő PayPlaza oldalán beállíthatod, hogy kérsz-e számlát a vásárlásról és tájékozódhatsz a bankkártyás fizetésről és annak feltételeiről. A "Tovább a bank oldalára, elfogadom a feltételeket" gombra kattintva indíthatod el a vásárlási folyamatot. Ezután az OTP bank oldalára kerülsz, ahol egy biztonságos, HTTPS kapcsolaton keresztül tudod megadni a kártyaadataidat a vásárláshoz. A kártyaadatok megadása után kattints a Tovább gombra, majd ha a megjelenő információk helyesek, fogadd el a vásárlást. Ha ez megtörtént, a vásárolni kívánt aranytallérokat egyből jóváírjuk Neked.


Tudok külföldről bankkártyával vásárolni?

A bankkártyás vásárlás külföldről sajnos nem vehető igénybe.


Mire kell figyelned a bankkártyás vásárlás során?

A bankkártyás vásárlás során az SMS-sel ellentétben nem kell félned attól, hogy esetleg elgépelsz valamit, arra viszont nagyon figyelj, hogy a megfelelő összeg mögött látható Veszek gombra kattints. Ha elkezdted a vásárlási folyamatot, akkor már nem tudod módosítani a vásárlás összegét, csak úgy, ha újra kezded. A vásárlás előtt győződj meg arról, hogy a folyószámládon rendelkezésre áll-e a vásárlásra fordítani kívánt összeg. A bankkártyaadatok megadása során figyelj arra, hogy minden adatot pontosan tölts ki, különben a rendszer nem fogja felismerni a kártyádat és el fogja utasítani a vásárlást. Ilyen esetben újra be kell írni a kártyaadatokat.


Mi történik, ha nem kerül jóváírásra a bankkártyás vásárlás során az aranytallér?

Mindenképpen győződj meg arról, hogy végigvitted-e a vásárlási folyamatot. Ha igen és így sem került jóváírásra az aranytallér győződj meg róla, hogy a kártyádról tényleg levonásra került-e a pénz.Ezt megteheted a bankod által küldött SMS-ből, amit rendszerint vásárlások után küldenek (ha van ilyen megrendelt szolgáltatásod a banknál), megnézheted az elektronikus bankodban, vagy megérdeklődheted a bankod ügyfélszolgálatán. Ha elegendő pénz volt a folyószámládon, az aranytallér ellenértéke levonásra került, de az aranytallér nem került fel a játékos egyenlegedre, kérjük, hogy írj nekünk egy levelet a vasarlas@honfoglalo.hu címre és igyekszünk minél hamarabb orvosolni a problémát. A beérkezett problémákat munkanapokon reggel 9-től este 5 óráig tudjuk fogadni és kezelni, ha esetleg ezen az időszakon kívül, vagy hétvégén küldted nekünk, egy kis türelmed kérnénk, igyekszünk minél hamarabb megoldani. Felhívnánk a figyelmed, hogy az SMS-es és bankkártyás szolgáltatás technikai hátterét a Voxinfo Kft. biztosítja. Ha közvetlenül a Voxinfo Kft.-vel szeretnéd felvenni a kapcsolatot, akkor az ugyfelszolgalat@voxinfo.hucímre tudsz Nekik emailt írni, telefonon a +36-1-225-76-03-as számon tudod őket elérni munkanapokon 9-től 17:30-ig.